Compania de software Life is Hard încheie S1/2019 cu un profit net de 296.590 lei şi afaceri de 2,3 mil. lei

Autori: Tibi Oprea , Liviu Popescu 02.09.2019

♦ În primul semestru, Life is Hard a realizat investiţii de 1,4 mil. lei pentru dezvoltarea OKEY.ro, o platformă de manangement al afacerii dedicată IMM-urilor din România, şi vizează încă 1,5 mil. lei în S2/2019.



Life is Hard (simbol bursier LIH), companie specializată în dezvoltarea de software, a încheiat primul semestru al anului 2019 cu un profit net de 296.588 lei, în creştere cu 12,5% faţă de S1/2018, la afaceri de 2,3 mil. lei, minus 13,1%, potrivit raportului se­mestrial al companiei.

Scăderea afacerilor a fost determinată în principal de scăderea veniturilor din vânzarea mărfurilor (98,45%), timp în care s-a constatat majorarea veniturilor din producţia vândută cu 39,5%, menţionează compania în raportul aferent S1/2019. Tranzacţiile de vânzare cu părţile afiliate deţin o pondere de 4,6% în cifra de afaceri.