Agenţia de turism eSky: În doi ani piaţa online de vacanţe o va depăşi pe cea offline

Autor: Mădălina Dediu Panaete 02.09.2019
Marius Turbatu, managerul român care se ocupă de operaţiunile companiei de turism online eSky în România şi este responsabil şi de expansiunea grupului polonez la nivel global, crede că în România piaţa online de turism o va depăşi în aproximativ doi ani pe cea a vacanţelor şi biletelor de avion cumpărate în agenţiile tradiţionale, la umărul acestei dezvoltări punând umărul apetitul mare al românilor pentru cumpărături prin intermediul internetului.

„Românii sunt printre cei mai activi utilizatori de smartphone-uri, iar statisticile internaţionale ne aşază pe locuri fruntaşe în lume în ceea ce priveşte viteza internetului. În plus, am îmbrăţişat rapid ideea de a cum­păra online. De exemplu, în 2015 compania din România a devenit prima din grup în care vânzările de pe mobil le-au depăşit pe cele de pe desktop. Din 2015, peste 50% din rezervările realizate prin intermediul eSky au fost făcute fie de pe aplicaţia noastră de mobil, fie de pe versiunea de mobil a site-ului“, a spus într-un interviu acordat ZF Marius Turbatu, hub manager la eSky România şi global expansion director la eSky Group. În România, eSky a avut în 2018 venituri nete de 5,8 milioane de euro.