Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte al Nikon: Suntem lideri pe piaţa foto din România şi vrem să ne menţinem poziţia. Producătorul japonez de echipamente foto a înregistrat în 2018 o cotă de piaţă valorică de 58,3% pe segmentul aparatelor foto profesionale - D-SLR
Compania japoneză Nikon, unul dintre cei mai mari producători de echipamente foto din lume, a vândut anul trecut peste 15.000 de aparate foto în România din toate categoriile de produse - compacte, mirrorless şi profesionale (D-SLR - digital single-lens reflex), acestea din urmă fiind majoritare cu o pondere de circa 66% din livrările consolidate. Astfel, Nikon s-a clasat pe primul loc pe piaţa foto din România, atât din punctul de vedere al numărului de unităţi livrate, cât şi al valorii vânzărilor, potrivit reprezentanţilor Nikon.
„De foarte mulţi ani, Nikon este lider pe piaţa din România şi ne străduim să menţinem această poziţie şi în viitor. Putem observa o schimbare pe segmentul high-end de pasionaţi în fotografie, deoarece tot mai mulţi se îndreaptă către aparatele foto mirrorless: Nikon Z7 şi Nikon Z6. Pe de altă parte, pe segmentul de piaţă a fotografilor profesionişti, camerele D-SLR sunt în continuare principala alegere. Aici, suntem extrem de puternici cu sistemul de focalizare automat, gama completă de obiective NIKKOR şi un flux de lucru bine pus la punct”, a declarat pentru ZF Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte în cadrul companiei japoneze Nikon, specializată în domeniul opticii. Pe plan local, produsele Nikon sunt distribuite de Skin Media începând din 2007, compania japoneză fiind numărul unu pe piaţa foto din România în ultimii zece ani.