Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte al Nikon: Suntem lideri pe piaţa foto din România şi vrem să ne menţinem poziţia. Producătorul japonez de echipamente foto a înregistrat în 2018 o cotă de piaţă valorică de 58,3% pe segmentul aparatelor foto profesionale - D-SLR

Autor: Ioana Nita 03.09.2019



Compania japoneză Nikon, unul dintre cei mai mari producători de echipamente foto din lume, a vândut anul trecut peste 15.000 de aparate foto în România din toate cate­goriile de produse - compacte, mirror­less şi profesionale (D-SLR - digital single-lens reflex), acestea din urmă fiind majo­ri­tare cu o pondere de circa 66% din livră­rile consolidate. Astfel, Nikon s-a clasat pe primul loc pe piaţa foto din România, atât din punctul de vedere al numărului de unităţi livrate, cât şi al valorii vânzărilor, potrivit repre­zentanţilor Nikon.

„De foarte mulţi ani, Nikon este lider pe piaţa din România şi ne străduim să menţinem această poziţie şi în viitor. Putem observa o schimbare pe segmentul high-end de pasionaţi în fotografie, deoarece tot mai mulţi se îndreaptă către aparatele foto mirrorless: Nikon Z7 şi Nikon Z6. Pe de altă parte, pe segmentul de piaţă a fotografilor pro­fe­sionişti, camerele D-SLR sunt în con­tinuare principala alegere. Aici, suntem ex­trem de puternici cu sistemul de focalizare automat, gama completă de obiective NIKKOR şi un flux de lucru bine pus la punct”, a declarat pentru ZF Nobuyoshi Gokyu-san, prim-vicepreşedinte în cadrul companiei japoneze Nikon, specializată în domeniul opticii. Pe plan local, produsele Nikon sunt distribuite de Skin Media înce­pând din 2007, compania japoneză fiind nu­mărul unu pe piaţa foto din România în ultimii zece ani.