Afacerea Deutsche Telekom care duduie în România: procesarea de formulare de HR, rezervările de călătorii şi mese la restaurant pentru angajaţii din alte ţări. Centrul de servicii, care a fost înfiinţat în 2013, are operaţiuni în Bucureşti şi Timişoara

Autor: Adrian Seceleanu 04.09.2019
Gigantul german Deutsche Telekom, unul dintre cei mai mari jucători globali din industria de telecomunicaţii, care este pe cale să-şi vândă operaţiunile din România către Orange, grupul rival mai mic din Franţa, are pe piaţa locală şi un business în plină expansiune: centrul de servicii din care ro­mânii rezervă bilete de călătorie, servicii de catering sau citesc şi filtrează CV-urile depuse de candidaţii la diverse joburi pentru subsidiarele din alte ţări ale nemţilor.

Compania Deutsche Telekom Services Europe Ro­mânia, care operează acest centru, a raportat în 2018 la Minis­terul Finanţelor afaceri de 45,4 mil. lei (9,8 mil. euro), mai mari cu 33% faţă de anul precedent şi un număr mediu de 331 de angajaţi, în creştere cu 121 de oameni faţă de anul pre­cedent. Firma a raportat un profit net de 0,72 mil. lei, în scă­dere cu 63% faţă de anul precedent.