LaDoiPaşi, franciza Metro în retailul de proximitate, a ajuns la 1.000 de magazine şi ţinteşte dublarea până în 2023. La o reţea de 1.000 de magazine şi o medie a vânzărilor zilnice de 9.000 de lei, reţeaua LaDoiPaşi generează încasări de 9 mil. lei zilnic sau peste 3 mld. lei anual dacă magazinele ar fi deschise in fiecare zi

Autor: Cristina Bellu 06.09.2019

Reţeaua de francize LaDoiPaşi, dezvoltată de retailerul german Metro Cash & Carry, a atins pragul de 1.000 de magazine la nivel naţional şi ţinteşte dublarea numărului de unităţi până la finalul anului 2023, după ce a trecut printr-un proces de repoziţionare pe piaţă. „Vom continua expansiunea la nivel naţional, motivaţi de dorinţa de a sprijini şi alţi antreprenori în dezvoltarea unor afaceri sănătoase, dar şi de creşterea interesului clienţilor faţă de magazinele de proximitate”, spune Irinel Popescu, şef departament retail la Metro Cash & Carry România.