Urmează conferinţa ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti, Oradea. Cât costă investiţia în brandul unei companii şi când se văd rezultatele

Autor: Georgiana Mihalache 06.09.2019

Ziarul Financiar şi Raiffeisen Bank România ajung la Oradea în 12 septembrie, al şaselea oraş din turneul de conferinţe în cele mai importante oraşe din ţară.



Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România organizează conferinţa Branduri româneşti la Oradea, în 12 septembrie 2019 şi îi adună la aceeaşi masă pe antreprenorii locali care au creat unele dintre cele mai puternice companii în judeţul Bihor.

Aceştia vor vorbi despre povestea businessurilor pe care le conduc şi când au înţeles importanţa investiţiei în brand. De asemenea, printre temele de dezbatere propuse comunităţii locale de antreprenori din judeţ se numără şi cum reuşesc antreprenorii să se adapteze unei pieţe puternic concurenţiale, dominată de nume internaţionale cu bugete pe măsură.