Vânzările producătorului Doncafé s-au redus cu 11% în S1 2019. „Creşte concurenţa pe piaţă“. Compania are în portofoliu brandurile Doncafé, Amigo şi Fort

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.09.2019

Strauss România, producătorul brandului de cafea Doncafé, a avut în primul semestru vânzări mai mici cu peste 11% faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele din ultimul raport al Strauss Coffee, compania care deţine producătorul din România.

„Mare parte din scăderea vânzărilor în moneda locală este rezultatul creşterii competiţiei, ceea ce a condus la o micşorare a cantăţii de cafea vândută, dar şi a discount-urilor acodate clienţilor. De asemenea, vânzările companiei au fost afectate de deprecierea leului în raport cu shekeli ( moneda în care se raportează vânzările Strauss Coffee - n. red.)“, se arată în raportul citat.