Efervescenţă pe piaţa de comenzi online de mâncare: platforma EuCeMananc.ro din Timişoara a atras eMAG în acţionariat şi ţinteşte să ajungă la peste 1.000 de restaurante partenere în 2019. „Vom folosi această investiţie de la eMag în tehnologie şi în extinderea în oraşe noi, pentru a avea o prezenţă la nivel naţional.“

Autor: Ioana Nita 10.09.2019

Compania HCL Online Advertising SRL din Timişoara, care administrează platforma pentru comenzi online de mâncare EuCeMananc.ro, a reuşit să obţină o investiţie din partea eMAG, cel mai mare retailer online din România, care o va ajuta să-şi extindă operaţiunile în noi oraşe din ţară şi să ajungă la o reţea de peste 1.000 de restaurante partenere la finalul acestui an. În prezent, platforma EuCeMananc.ro activează în 18 oraşe din ţară şi are în total peste 600 de restaurante partenere.

„eMAG este liderul pieţei regionale de e-commerce şi ne poate susţine să accelerăm planurile noastre de extindere. Investiţia eMAG va fi folosită în primul rând în tehnologie pentru a ne putea susţine dezvoltarea şi pentru a ne atinge astfel obiectivul de a deveni lideri de piaţă din punct de vedere calitativ pe piaţa de food delivery din România. De asemenea, vom folosi această investiţie pentru extinderea în oraşe noi, astfel încât să avem prezenţa la nivel naţional şi să venim cu oferte cât mai bune pentru clienţii noştri“, a declarat pentru ZF Alin Şerban, CEO-ul EuCeMananc.ro. Platforma a fost lansată în 2014 în Timişoara, de către Alin Şerban, (CEO), Mihai Brenda (COO – director operaţional) şi Laurenţiu Duţă (CTO – director tehnic).