CCC, retailerul polonez, atacă piaţa de încălţăminte: România este una dintre cele mai importante pieţe pentru noi. Vrem să ajungem la 100 de magazine

Autor: Cristina Rosca 10.09.2019

În 2019 şi 2020 retailerul plănuieşte să deschidă în medie 8 magazine pe an, ceea ce înseamnă că se va apropia de 80 de unităţi.



Retailerul polonez CCC, al doilea cel mai important jucător de pe piaţa locală de încălţăminte, are în prezent 65 de magazine în România, dar vede potenţial pentru 100 de unităţi.

„Continuăm să dezvoltăm operaţiunile noastre offline din România. În 2019 şi 2020 plănuim să deschidem în medie 8 magazine pe an, ceea ce înseamnă că ne vom apropia de 80 de unităţi. Momentam, noi vedem potenţial pentru 100 de magazine offline în România, număr suficient pentru a acoperi uniform ţara şi pentru a acoperi cererea“, spune Marcin Czyczerski, CEO-ul grupului CCC şi preşedintele boardului director.

CEO-ul grupului CCC afirmă că această valoare ţine cont de economia actuală şi de comportamentul de consum din prezent. Totuşi, economia se dezvoltă şi odată cu ea şi puterea de cumpărare, aşa că numărul de magazine din România poate evolua şi el.

„În total avem 1.200 de magazine offline, dintre care 65 sunt în România. Piaţa contribuie astfel cu circa 5% la total, având o pondere similară la cifra de afaceri a grupului. România este una dintre pieţele de top în ceea ce priveşte potenţialul de dezvoltare.“

Piaţa din România este una dintre cele mai importante cinci ţări din grup ca vânzări, după Polonia, Elveţia, Cehia şi Ungaria, potrivit raportului financiar al CCC, aferent primului semestru din 2019. În primele şase luni din an vânzările de pe piaţa locală au ajuns la 107 mil. zloti (117 mil. lei), plus 54%.