Mihai Găvan, TotalSoft: Investiţiile în dezvoltarea soluţiilor software proprii au depăşit 4 mil. euro anul acesta

Autor: Ioana Nita 11.09.2019

Compania dezvoltă o nouă aplicaţie automată de mesagerie text de tip chatbot, pentru care estimează 20 de implementări în 2019.



TotalSoft, unul dintre cei mai importanţi producători de software de pe piaţa locală, parte a grupului turc Logo începând cu anul 2016, a alocat până anul acesta 4 milioane de euro pentru investiţiile în dezvoltare de noi soluţii software proprii, prima lansată fiind o aplicaţie automată de mesagerie text.

Aceasta funcţionează ase­menea unui asistent virtual personal (chatbot) şi este de­dicată departa­men­telor de HR.

„Dacă la început de an investiţiile în solu­ţiile TotalSoft erau planifi­cate la 2,5 mi­lioane euro, cu 25% mai mult faţă de 2018, acestea au depăşit deja pragul şi au atins 4 mil. euro. O parte importantă din aceste investiţii a fost alo­cată dezvoltării chatbot-ului. Dez­voltarea aplicaţiei a început în 2018 şi va continua şi în 2020, ca urmare a cere­rilor de noi funcţio­nalităţi venite chiar din partea clienţilor. Din acest motiv, valoarea investiţiei este în con­tinuă creştere“, a declarat pentru ZF Mihai Găvan, direc­torul de vânzări la nivel global în cadrul TotalSoft pentru soluţia Charisma HCM, de­di­cată depar­ta­men­telor de resurse umane.