Mihai Găvan, TotalSoft: Investiţiile în dezvoltarea soluţiilor software proprii au depăşit 4 mil. euro anul acesta
Compania dezvoltă o nouă aplicaţie automată de mesagerie text de tip chatbot, pentru care estimează 20 de implementări în 2019.
TotalSoft, unul dintre cei mai importanţi producători de software de pe piaţa locală, parte a grupului turc Logo începând cu anul 2016, a alocat până anul acesta 4 milioane de euro pentru investiţiile în dezvoltare de noi soluţii software proprii, prima lansată fiind o aplicaţie automată de mesagerie text.
Aceasta funcţionează asemenea unui asistent virtual personal (chatbot) şi este dedicată departamentelor de HR.
„Dacă la început de an investiţiile în soluţiile TotalSoft erau planificate la 2,5 milioane euro, cu 25% mai mult faţă de 2018, acestea au depăşit deja pragul şi au atins 4 mil. euro. O parte importantă din aceste investiţii a fost alocată dezvoltării chatbot-ului. Dezvoltarea aplicaţiei a început în 2018 şi va continua şi în 2020, ca urmare a cererilor de noi funcţionalităţi venite chiar din partea clienţilor. Din acest motiv, valoarea investiţiei este în continuă creştere“, a declarat pentru ZF Mihai Găvan, directorul de vânzări la nivel global în cadrul TotalSoft pentru soluţia Charisma HCM, dedicată departamentelor de resurse umane.