ZF Bankers 2019. Marilena Popovici, B2 Holding România, companie de recuperare de creanţe: Sunt categorii de clienţi care nu reacţionează bine la vocea unui robot. Alţii vor o voce mai familiară, alţii vor să discute cu un consultant

Autor: Alex Ciutacu 05.09.2019

Unele categorii de clienţi nu se adaptează la fel de repede şi de uşor la instrumentele pe care companiile din in­dus­tria financiară le utilizează, precum asistenţii vocali de tip chatbot, sau roboţii, ceea ce înseamnă că pentru fiecare tip de client companiile trebuie să aplice o abordare diferită, explică Marilena Popovici, administrator al companiilor din grupul B2 Holding în România, în cadrul evenimen­tului ZF Bankers Summit ’19.

„Sunt categorii de clienţi care nu reacţionează bine la vocea unui robot. Alţii vor o voce mai familiară, alţii vor să discute cu un consultant care le înţelege problema şi care identifică o soluţie împreună cu ei“, a declarat Marilena Popovici în cadrul conferinţei.