Aegon România a înregistrat în primele 7 luni din 2019 o creştere cu 30% a numărului de utilizatori pe platforma sa online

Autor: Mircea Nica 12.09.2019

Aegon România, compania de asigurări de viaţă, parte a grupului financiar internaţional Aegon, a înregistrat în primele şapte luni ale anului 2019 o creştere de 30% a utilizatorilor pe platforma online de administrare a asigurărilor dedicată clienţilor săi, 24Aegon.ro, potrivit informaţiilor transmise de companie.

“Am observat că atât la nivelul pieţei, cât şi al portofoliului de clienţi Aegon, tot mai mulţi oameni aleg să îşi administreze asigurările şi să îşi plătească primele online“, a declarat Sînziana Maioreanu, CEO al Aegon România. Platforma 24Aegon.ro este funcţională din anul 2015, dar aceasta a fost optimizată şi relansată în iulie 2018, conform informaţiilor transmise.