Un start-up pe zi. Atelierul de Tuns, un brand de frizerii fondat de un absolvent de studii economice, vrea afaceri de 60.000 de lei în 2019. În 2018, compania a avut afaceri de 45.000 lei şi peste 1.000 de clienţi în fiecare lună

Autor: Ramona Cornea 13.09.2019

Atelierul de Tuns, lanţul de frizerii fondat de Valentin Niculescu, un tânăr de 37 de ani din Bucureşti, absolvent de studii economice, ţinteşte o cifră de afaceri de 55 - 60.000 de lei în anul 2019. În 2018, Atelierul de Tuns a avut venituri de aproximativ 45.000 de lei şi mai mult de 1000 de clienti serviţi în fiecare lună.

„În momentul de faţă, proiectul Atelierul de Tuns necesită puţine ore de muncă pentru cel care îl deţine şi oferă, în acelasi timp, şi libertate financiară. Se apropie de forma venitului pasiv. Este o afacere la cheie ce poate fi dezvoltată în piaţă prin deschideri de noi unităţi în Bucureşti sau în alte oraşe“, a declarat Valentin Niculescu. Atelierul de Tuns are 10 angajaţi în cele trei unităţi deschise în sectoarele 1 şi 2 din Bucureşti. Un client al frizeriei plăteşte, în medie, 40 de lei pentru un tuns.