De la o mică afacere cu prăjituri la un business de aproape 1,5 milioane de euro

Autori: Andra Stroe , Business Magazin 14.09.2019

După ce a transformat, în câţiva ani, o mică afacere cu prăjituri şi torturi într-un business de aproape 1,5 milioane de euro, Alina Sudriu, fondatoarea Grace Couture Cakes, a decis că este timpul pentru o nouă etapă: francizele. Ce presupune un business cu dulciuri „la cheie”?

Alina Sudriu a lansat Grace Couture Cakes la finalul anului 2012, ca atelier şi furnizor pentru prăjituri şi torturi personalizate, lucrate doar la comandă, pentru evenimente private şi coporate. În perioada 2014-2015, activitatea businessului a fost extinsă în zona evenimentelor, fiind dezvoltată gama de produse şi lansându-se  colecţiile” proprii de torturi şi prăjituri, precum şi colecţii anuale pentru decorarea torturilor de nuntă.

În anul 2016 compania a făcut primul pas în retail, prin deschiderea primului cake-shop Grace − o insulă la parterul Băneasa Shopping City, iar în anul următor a fost lansat cel de-al doilea magazin, de data aceasta stradal, în Piaţa Dorobanţi. Anul acesta, la sfârşitul lunii februarie, a fost deschisă cea de-a treia locaţie din Bucureşti, la parterul centrului comercial Promenada Mall. Magazinul de tip insulă are o suprafaţă de 16 metri pătraţi, iar investiţia iniţială de 35.000 euro pentru amenajarea spaţiului a fost completată ulterior de o investiţie de 15.000 euro pentru extinderea spaţiului şi capacităţii de producţie în laborator.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro