Producătorul vinurilor spumante Zarea a achiziţionat brandul de vin Sânge de Taur de la Domeniile Tohani. „Suntem interesaţi ca în viitor să facem şi alte achiziţii, dacă vor apărea oportunităţi.“

Autor: Laurentiu Cotu 20.09.2019

Prin această achiziţie Zarea intră pe un nou segment de piaţă, cel al vinului liniştit, cel mai mare dintr-o piaţă de 350 mil. euro. 



Zarea, unul dintre cei mai importanţi ju­că­tori de pe piaţa băuturilor alcoolice, a pre­luat brandul Sânge de Taur, deţinut de Do­me­niile Tohani, ca parte a strategiei com­paniei de optimizare a portofoliului de pro­du­se cu rulaj ridicat, în ideea consolidării re­la­ţiei cu distribuitorii locali şi reţelele de magazine.

„Brandul Sânge de Taur are o noto­rie­tate foarte bună, fi­ind cel mai vândut vin roşu dul­ce din România, con­form Nielsen Audit retail FM 2019. Este un brand cu un rulaj ridicat per SKU (…). Zarea a reuşit să îşi du­ble­ze cifra de afaceri în ulti­mii cinci ani printr-o dez­vol­tare intensivă în toate cate­goriile în care activează. Acum evaluăm opor­tunităţile de dezvoltare extensivă. Suntem interesaţi că în viitor să facem şi alte achiziţii, dacă vor apărea oportunităţi“, a declarat Emil Popescu, preşedinte al Zarea.