Coca-Cola HBC România: Sucurile cu zero zahăr şi apa au rate de creştere peste băuturile carbonatate

Autor: Iulian Tenchiu 20.09.2019

Ritmul de creştere al vânzărilor Coca-Cola HBC în România s-a redus la jumătate, de la 11% în S1/2018 la 3-5% în prima jumătate din acest an.



Vânzările Coca-Cola HBC, care se ocupă de îm­bu­telierea şi distribuirea produselor pe plan local sub licenţa Coca-Cola şi The Coca-Cola Company, au înregistrat o creştere cuprinsă între 3 şi 5% în primul semestru al anu­lui 2018, cel mai scăzut ritm semestrial din ultimii patru ani.

„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul între­gului grup, România a a înregistrat o creştere de low sin­gle digit, cuprinsă între 3 şi 5% în termeni de volum“, a de­cla­rat Irina Ionescu, public affairs manager în cadrul unei con­ferinţe organizate de Coca-Cola, având ca temă im­pac­tul social-economic al sistemului Coca-Cola în România.

De cea mai puternică creştere s-a bucurat zona de băuturi cu 0 zahăr, dar şi apa, arată cele mai recente date ZF.

„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul întregului grup, România a a înregistrat o creştere de low single digit, cuprinsă între 3-5% în termeni de volum. Vânzările au crescut în particular pe partea de băuturi răcoritoare carbogazoase, pe partea de 0 zahăr vânzările au crescut serios, iarăşi am văzut o creştere foarte mare la apă“, a mai declarat Irina Ionescu.

Coca-Cola HBC România a avut în 2018 afaceri de 2,53 mld. lei (545 mil. euro) în 2018, mai mult cu 14% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.