Cele două magazine de decoraţiuni Homelux, deţinute de Omer Susli, au vânzări cumulate de 1 mil. euro pe lună şi 2.000 de vizitatori pe zi. În decembrie urmează să fie deschis al treilea magazin Homelux, în Bucureşti, în zona fostului centru comercial Prisma

Autor: Alina-Elena Vasiliu 26.09.2019

Magazinele de decoraţiuni interioare Homelux, dezvoltate de omul de afaceri Omer Susli, au vânzări de un milion de euro lunar cumulat. Până acum, magazine sub acest brand există în Ploieşti şi Focşani, în decembrie urmând să fie deschis un al treilea în Bucureşti, în zona fostu­lui centru comercial Prisma, lângă Hornbach.

„Va fi primul nostru magazin de dimen­siune mai mică, de 1.500 de metri pătraţi, celelalte având câte 10.000 de metri pătraţi. Vrem să vedem cum va merge acest format“, spune Omer Susli.

Investiţia într-un ma­gazin mic Homelux este de circa 1,5-2 milioa­ne de euro, în vreme ce unul de dimensiuni mai mari presupune investiţii de aproximativ 15 milioane de euro. Deşi următorul magazin planificat se va afla lângă retai­lerul german de bricolaj Hornbach, Omer Susli spune că acesta nu va fi o competiţie, pentru că oferta de produse este diferită.