Un start-up pe zi. O antreprenoare din Ploieşti a făcut rocada între lumea maşinilor şi lumea modei şi aşteaptă 140.000 de lei din vânzarea hainelor cu motive tradiţionale

Autor: Florentina Niţu 01.10.2019

„În 2014, când am început afacerea, am pornit cu doar 50 de cămăşi, acum facem câteva sute într-un an.“

Alice Botnarenco spune că a avut de mică sprit de întreprinzător, astfel că la numai 23 de ani a fondat o firmă de închirieri maşini, după ce a lucrat pentru scurt timp drept broker la Bursa de Valori din Bucureşti. Ca antreprenor a observat cât de mult conformism este în ţinuta de business, purtată de clienţii săi, în mare parte corporatişti, şi a decis să reinventeze cămaşa clasică. Aşa a apărut în 2014 brandul Alisia Enco, prin care antreprenoarea produce şi comercializează îmbrăcăminte cu motive tradiţionale româneşti şi greceşti, după o investiţie iniţială de 20.000 de euro.