Gigantul Unilever semnează oficial achiziţia a 75% din Good People, compania din spatele brandului FruFru. Antreprenorul Mihai Simiuc rămâne cu restul companiei

Autor: Alex Ciutacu 02.10.2019

Gigantul anglo-olandez Unilever, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa locală de FMCG, a semnat oficial achiziţia unui pachet de 75% din Good People, societatea din spatele brandului FruFru, într-o tranzacţie în care antreprenorul Mihai Simiuc alege să păstreze pachetul de 25% din acţiuni, potrivit unui anunţ publicat la Bursa de la Bucureşti.

În prezent Mihai Simiuc deţine 132.500 de acţiuni cu valoare nominală de 10 lei şi o valoare totală de 1,325 milioane lei, în timp ce Good People rămâne cu 397.500 de acţiuni cu o valoare nominală de 10 lei şi o valoare totală de 3,975 milioane lei, reprezentând 75% din companie.

Fosta conducere formată din Gavril Marius Zaharia, Codruţa Maria Brujan şi Mihai Dragoş Simiuc a fost îndepărtată, din ea fiind păstrat doar Mihai Dragoş Simiuc, căruia i se alătură Cristian Daniel Mihail Ungureanu şi britanicul James Simmons, şeful Unilever în regiune.

În cadrul tranzacţiei, mai mulţi investitori au ieşit din business, precum business angelul Sergiu Negul, Philip Hausmaninger, Johann Heubach, Maria Codruţa Brujan şi Marius Zaharia Gavril.

Compania a raportat afaceri de 34 de milioane de lei în 2018, plus 27% faţă de anul precedent, în timp ce profitul s-a triplat până la valoarea de 842.626 lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

În 2016, FruFru s-a împrumtat de la investitori de pe Bursă printr-o emisiune de obligaţiuni pe sistemul AeRo, destinat finanţării companiilor mici. Compania a strâns atunci 1 milion de euro de la investitori, iar scadenţa este martie 2021.