Producătorii de acoperişuri: Gusturile clienţilor sunt mai sofisticate. Avem creşteri la produsele premium. Domeniul este estimat de jucătorii din industrie la circa 200 mil. euro (920 mil. lei), în acest sector intrând atât învelitorile metalice, cât şi ţiglele ceramice sau din beton

Autor: Alina-Elena Vasiliu 03.10.2019
Companiile de construcţii şi investitorii privaţi sunt tot mai interesaţi de gamele pre­mium ale produ­cătorilor de acoperişuri, este consta­tarea mai multor com­panii cu ac­tivitate în acest sector al ma­terialelor pentru cons­trucţii, cu o valoare totală de apro­ximativ 200 de milioane de euro.

„Ţiglele metalice sunt cele mai căutate ca soluţie pentru acoperiş, urmate, la mare dis­tanţă, de cele ceramice şi apoi cele de beton. Gusturile clienţilor se dez­voltă şi sunt tot mai sofis­ticate. Aceştia stu­diază mai mult şi se con­sultă cu specialiştii înain­te de a alege va­rianta dorită pentru aco­pe­riş. La ni­velul stilu­lui, în zona ur­bană mai ales, se caută variante moderne - ţiglă mată, în culori din zona naturii“, spune Jaroslaw Turczynski, CEO al producătorului polonez de aco­perişuri Blachotrapez, filiala din România.