ZF/Raiffeisen Branduri româneşti, Piteşti. Mihai Tănase, şeful departamentului digital al Dacia & Renault: Un brand nu se construieşte de pe o zi pe alta, trebuie să continui să investeşti

Autor: Georgiana Mihalache 08.10.2019

Antreprenorii trebuie să investească permanent în creşterea brandului companiei pe care o deţin pentru că în prezent consumatorii nu mai sunt loiali, astfel că ei trebuie convinşi permanent să aleagă brandul, susţine Mihai Tănase, şeful departamentului digital al Dacia & Renault.

El a fost prezent la conferinţa Branduri româneşti organizată la Piteşti de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România.

„Un brand nu se construieşte de pe o zi pe alta, vine din felul în care vorbeşte un reprezentant al vânzărilor, este produsul, sigla, sunt o grămadă de lucruri care gravitează în jurul brandului. Este important să începi de undeva, să îţi alegi câteva lucuri care fac diferenţa. La Dacia contează felul în care te vede un potenţial client”, a spus Mihai Tănase.