Oana Diaconescu, Iulius Town: Ne aşteptăm la o creştere cu 4 milioane a traficului de vizitatori, până la 20 de milioane

Autor: Cristina Bellu 07.10.2019

Proiectul Iulius Town din Timişoara, dezvoltat de omul de afaceri Iulian Dascălu şi fondul de investiţii Atterbury Europe, a înregistrat rezultate foarte bune la doar o lună de la inaugurare, unii retaileri obţinând creşteri ale vânzărilor de peste 70% faţă de perioada similară a anului, în timp ce per total, traficul de vizitatori înregistrat de centrul comercial a crescut cu 15% faţă de septembrie 2018.

"Avem rezultate spectaculase la doar o lun[ de la deschidere. Sunt magazine care au înregistrat vânzări cu 70% mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, traficul este cu 15% mai mare faţă de septembrie 2018. Ne aşteptăm la o creştre a traficului de vizitatori de la 16 milioane  la 20 mililoane pe an", a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing, Iulius Town, la conferinţa ZF Malluri&Centre Comerciale ‘19.