Iuliu Bartha, NEPI Rockcastle: În 2019 am avut o creştere foarte mare pe partea de food, de peste 20%, dar au fost creşteri semnificative şi în fashion, entertemaint, cosmetice şi bijuterii

Autor: Florentina Niţu 07.10.2019

NEPI Rockcastle, cel mai mare proprietar de malluri din România, a avut o creştere a cererii pentru produsele din zona food, de peste 20% în anul 2019, dar creşteri semnificative a înregistrat şi pe segmentele de fashion, entertemaint, cosmetice şi bijuterii, potrivit lui Iuliu Bartha, Asset Manager la NEPI Rockcastle.

„Am avut o creşterea foarte mare pe partea de food, o creştere de peste 20%. 2019 a fost un an bun, cu creşteri semnificative şi pentru segmentele fashion şi entertemaint, prin proiectul cu Cineplex, cosmetice şi bijuterii. De exemplu, Tailor a avut o creştere impresionantă. Pe lângă produsele tradiţionale, clienţii se duc tot mai mult spre o zonă premium, spre magazine precum Sephora sau Douglas”, a spus Iuliu Bartha, Asset Manager la NEPI Rockcastle, la conferinţa ZF Malluri&Centre Comerciale ’19.