Mihai Dinu, general manager la Colosseum: Locaţia dictează economia mallului. E dificil să discutăm de un mall 100% turistic, pentru că presupune investiţii mari

Autor: Florentina Niţu 07.10.2019

Locaţia este unul dintre principalele criterii de decizie al unui dezvoltator de centre comerciale sau malluri atunci când hotărăşte investiţia de la zero într-un proiect rezidenţial, de birouri sau retail, potrivit specialiştilor din domeniu. O zonă cu potenţial turistic, precum Sinaia, fiind un oraş mic, nu este pregătit pentru un mall, iar dezvoltatorii susţin că este dificil să construiască un mall 100% turistic, pentru că presupune investiţii mari şi nu există certitudinea reuşitei.

„Locaţia dictează economia mallului. Noi suntem în proximitatea şoselei de centură, iar turiştii care vin în Bucureşti se pot acomoda uşor cu noi. Mulţi poposesc pentru a beneficia de produse şi servicii. De altfel, e important că suntem aproape de aeroport. E importantă şi strategia Bucureştiului la nivel de turism. E important şi să te promovezi şi să faci parteneriate. (...) E dificil să discutăm de un mall 100% turistic, pentru că presupune investiţii mari”, a spus Mihai Dinu, general manager la Colosseum.