Antreprenori locali. Fraţii Matache au dus brandul de bere artizanală Ground Zero în circa 100 de baruri şi magazine

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.10.2019

Antreprenorii şi-au început activitatea într-o fabrică în zona Băneasa, iar anul acesta au mutat producţia într-o nouă unitate, în zona Aviaţiei. Fosta fabrică a fost pusă în vânzare.



Ground Zero Beer, brand de bere artizanală dezvoltat de fraţii Alin şi Răzvan Matache, a listat berile din portofoliu în circa 100 de locuri din întreaga ţară la cinci ani după ce a pornit investiţia.

„Numărul locaţiilor în care suntem prezenţi creşte puţin câte puţin în fiecare an”, a spus Răzvan Matache, maestru berar şi cofondator al brandului Ground Zero Beer, operat prin intermediul companiei Matache Beraru. El împreună cu fratele său Alin au pornit afaerea Ground Zero în 2015, investiţia iniţială în această afacere ajungând la 100.000 de euro, conform informaţiilor furnizate de antreprenori la acea vreme. În august 2015, berile Ground Zero erau prezente în circa 20 de locuri. Dezvoltarea businessului i-a determinat pe antreprenori să investească într-un nou spaţiu de producţie.

„Limitaţi de spaţiul disponibil pentru a produce suficientă bere cât să acoperim cererea, în 2017 am decis să investim într-o locaţie mai mare şi într-o fabrică nouă. Am fost nevoiţi să achiziţionăm alte echipamente deoarece perioada de autorizare a unui spaţiu de antrepozit fiscal în România poate dura minimum 6 luni (din experienţa noastră), iar o pauză de producţie de 6 luni pentru mutare nu era ceva ce ne permiteam”, mai spune Răzvan Matache.