Retailerul online ANSWEAR: Promovarea pe e-mail încă funcţionează

Autor: Ioana Nita 09.10.2019

În era Facebook, Instagram şi YouTube, e-mailul este în continuare un canal de promovare care aduce vânzări pentru retaileri, în special atunci când vine vorba de fidelizarea clienţilor. Retailerul online de fashion Answear din Polonia, prezent şi pe piaţa locală, a implementat anul acesta o soluţie de automatizare a acţiunilor de marketing de la ExpertSender cu ajutorul căreia vânzările sale au înregistrat o creştere de 60% la nivel de grup în perioada ianuarie-iunie 2019. Retailerul polonez de fashion online activează în total în şapte ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România. 

„La nivel local creşterea vânzărilor s-a situat la 55%. Pentru grupul Answear, România este a doua piaţă după Polonia în ceea ce priveşte cifra de vânzări”, a declarat Raluca Radu, country manager pentru România în cadrul Answear. În prima jumătate a acestui an, veniturile locale ale retailerului polonez de fashion online au crescut cu 50%, ţinta pentru finalul lui 2019 fiind dublarea afacerilor la peste 30 mil. euro. „Totodată, până la sfârşitul anului, ne aşteptăm ca vânzările din automatizarea proceselor de marketing prin e-mail să se dubleze”, a adăugat ea.