Mădălina Cocan, cofondator Lăptăria cu Caimac: Cele mai importante lucruri pentru brand au fost prezenţa produsului la raft, comunicarea şi povestea

Autor: Alex Ciutacu 10.10.2019

Prezenţa şi imaginea produsului la raft, modalitatea specifică de comunicare şi povestea sunt principalele atuuri pe care le-a avut brandul Lăptăria cu Caimac, lansat în piaţă în urmă cu un an şi jumătate, explică Mădălina Cocan, cofondator Milkfarm (Lăptăria cu Caimac), în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti 2019.

„Am simţit repede aprecierea consumatorilor şi percepţia ca brand interesant foarte repede. Cele mai importante lucruri au fost prezenţa produsului la raft, modul în care arată de la ambalaj, logo şi culoare, până la aspectul final al produsului la raft. Al doilea a fost modalitatea de comunicare şi felul în care am dorit noi să comunicăm cu consumatorii, şi al treilea a fost povestea brandului”, spune Mădălina Cocan, în cadrul evenimentului.

Lăptăria cu Caimac este un brand lansat pe piaţă în luna iunie a anului trecut, iar cofondatoarea companiei susţine că scopul declarat al brandului este de activa ideea de „lăptari”.

„Suntem pe piaţă de un an şi jumătate. În iunie anul trecut a fost prima manifestare a brandului. Am plecat de la premisa că nu există produs fără brand şi că de la zero contruim atât produsul fizic cât şi brandul. Într-un demers de marketing am analizat piaţa şi am decis ce vrem să fim. Noi vrem să fim lăptari, pentru că nu mai sunt alţii”, povesteşte Cocan.