Alin Tapalagă, Porsche Inter Auto: Aşa cum în urmă cu 10 ani românii mergeau la Viena să cumpere Bentley, acum toţi din regiune vin la Bucureşti

Autor: Bogdan Alecu 18.10.2019

Bucureştiul s-a transformat într-un hub pentru cei care doresc să achiziţioneze automobile de peste 200.000 de euro, pe măsură ce aproape toate mărcile din segmentul de lux au centre locale.



Vânzările centrelor locale din segmentul maşinilor de peste 200.000 de euro este sus­ţinut atât de clienţii ro­mâni, cât şi de cei din re­giune, precum Bulgaria, Serbia sau Republica Moldova.

„Acum 10 ani toată lumea mergea la Viena, inclusiv clienţii din România. Acum cei din ţările din regiune vin la Bu­cureşti, iar românii nu mai au motive să se ducă în Viena. Spre exemplu, din punctul de vedere al parcului de test, avem ace­leaşi maşini ca Viena, din punctul de ve­dere al construcţiei, al showroomului, sun­tem peste. Noi sun­tem la ultimul standard, ei urmează, dar acolo este vorba de un pro­iect mai amplu. Strategia noastră este de a deveni un hub pentru zona Europei de Sud-Est. Avem clienţi şi din alte ţări care apreciază centrul de aici“, a spus Alin Ta­palagă, director general Porsche Inter Auto, divizia de retail a Porsche Holding, care pe lângă cinci centre ale VW, Skoda, Audi, Seat, deţine şi importurile şi vân­zările pentru mărcile Porsche, Bentley şi Lam­borghini.