ZF Live. Livia Fericean, Samsung România: În fiecare an oferim suport pentru idei de business care rezolvă probleme ale societăţii
Două dintre proiectele educaţionale ale Samsung sunt competiţia Changeneers pentru antreprenori şi cartea „Selfie cu Elfii“ cu ajutorul căreia copii pot explora realitatea virtuală.
Gigantul sud-coreean Samsung, cunoscut pentru producţia de electronice, în special pentru smartphone-uri şi televizioare smart, pieţe pe care este lider, îşi foloseşte produsele şi know-how-ul pe parte tehnologică şi de business şi într-o serie de proiecte educaţionale şi culturale derulate pe piaţa locală pentru a susţine mediul antreprenorial şi de artă din România. Unul dintre proiectele susţinute de Samsung este competiţia Changeneers, realizată împreună cu Impact Hub România pentru a găsi soluţii la problemele societăţii.
„Mai exact căutăm acei tech game changers, care pot schimba şi ameliora societatea şi nevoile comunităţii noastre. Lansăm în fiecare an în primăvară un apel către societatea tech de a găsi soluţii pentru aceste probleme, pe care ei le adresează cu soluţii tehnologice, iar în timpul anului avem un întreg sistem de suport, ajutor şi mentorat astfel încât să reuşească să îşi pună ideea în practică“, a explicat Livia Fericean, corporate citizenship and public affairs manager în cadrul Samsung Electronics România, la emisiunea de business ZF Live. Competiţia Changeneers este la a doua ediţie, câştigătorul din acest an fiind Parking Spotter, un start-up din zona IoT (Internet of Things).