ZF Live. Livia Fericean, Samsung România: În fiecare an oferim suport pentru idei de business care rezolvă probleme ale societăţii

Autori: Ioana Nita , Iulian Tenchiu 14.10.2019

Două dintre proiectele educaţionale ale Samsung sunt competiţia Changeneers pentru antreprenori şi cartea „Selfie cu Elfii“ cu ajutorul căreia copii pot explora realitatea virtuală.



Gigantul sud-coreean Samsung, cunoscut pentru producţia de electro­nice, în special pentru smartphone-uri şi televizioare smart, pieţe pe care este lider, îşi foloseşte produsele şi know-how-ul pe parte tehnologică şi de business şi într-o serie de proiecte educaţionale şi culturale derulate pe piaţa locală pentru a susţine mediul antreprenorial şi de artă din România. Unul dintre proiectele susţinute de Sam­sung este competiţia Changeneers, reali­zată împreună cu Impact Hub Ro­mânia pentru a găsi soluţii la pro­blemele societăţii.

„Mai exact căutăm acei tech game changers, care pot schimba şi ameliora so­cie­tatea şi nevoile comunităţii noas­tre. Lansăm în fiecare an în primăvară un apel către societatea tech de a găsi soluţii pentru aceste probleme, pe care ei le adresează cu soluţii tehnologice, iar în timpul anului avem un întreg sis­tem de suport, ajutor şi mentorat astfel încât să reuşească să îşi pună ideea în practică“, a explicat Livia Fericean, corporate citizenship and public affairs manager în cadrul Samsung Electronics România, la emisiunea de business ZF Live. Competiţia Changeneers este la a doua ediţie, câştigătorul din acest an fiind Parking Spotter, un start-up din zona IoT (Internet of Things).