Consiliul Concurenţei analizează preţurile produselor alimentare din 1.700 de magazine din toată ţara. Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei: „Platforma va obliga magazinele cu preţuri mai mari să reducă preţurile“

Autor: Miruna Diaconu 16.10.2019

Consiliul Concurenţei, în parte­ne­riat cu Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, a reunit preţurile produselor alimentare din 1.700 de magazine de la nivel naţional pe o platformă prin care au­toritatea vrea să vină în ajutorul con­su­matorului astfel încât acesta să aleagă produsul cel mai bun la preţul corect.

„Platforma va obliga magazinele cu preţuri mai mari să reducă preţurile“, a declarat Bogdan Chiri­ţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei, în cadrul unei conferinţe organizate ieri cu ocazia lansării platformei Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare.