ZF / Raiffeisen Branduri româneşti, Piteşti: Mirela Ungurenuş, director economic Radic Star: Provocarea pentru noi este să creăm nucleul de oameni care să ne ajute să ne dezvoltăm. Fondurile europene ne-au ajutat, acum avem un proiect de 6 milioane de euro prin care vrem să ne reconstruim fabrica şi abatorul care au ars

Autor: Georgiana Mihalache 17.10.2019

Un brand puternic în rândul anga­ja­ţilor, dar şi al clienţilor poate ajuta o com­panie să depăşească momentele di­fi­cile din istoria sa, aşa cum s-a întâm­plat în cazul Radic Star, specializată în fa­bricarea produselor pe bază de carne, când fabrica în care producea a luat foc în 2015.

Revenirea Radic Star se vede şi în datele financiare ale companiei din anii de după incendiu. Astfel, dacă în 2016, primul an după incendiu, businessul a scăzut semnificativ, cu 60%, până la 38 mil. lei, în 2018 compania a revenit şi a depăşit vânzări de 104 mil. lei, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.

„Povestea a pornit în 1993, când tatăl meu şi asociatul său au plecat cu cinci an­ga­jaţi şi astăzi am ajuns la 400 de angajaţi, de la 200 kg cât făceau în industria ali­men­tară, la 20 de tone pe zi astăzi. Brandul ne-a ajutat atunci pentru că oamenii, băncile, clienţii, furnizorii ne-au înţeles, ne-au aşteptat să revenim în piaţă“, a spus Mirela Ungurenuş, directorul economic al Radic Star. Compania este specializată în fabri­ca­rea produselor pe bază de carne, de la pastă de mici la şuncă presată sau salam de vară.