Studiu Nielsen: 40% din bere este vândută în mediul rural. „Partea aceasta de rural a fost în creştere în ultimii ani.“

Autor: Ramona Cornea 19.10.2019
Un studiu realizat de compania de cercetare de piaţă Nielsen arată că 30% dintre persoanele care au vizitat un magazin au pus în coşul de cumpărături şi bere. Dintre aceştia, două treimi au planificat să cumpere bere.

„Când cumpărarea este planificată, brandul este foarte important în decizia de cumpărare. Circa 40% dintre cei care planifică să cumpere bere au deja un brand specificat în lista de cumpărături. Pe de altă parte, procentul celor care iau decizia de cumpărare în magazin este foarte mare, de aproximativ 60%. Aici contează foarte mult şi promoţiile din magazin, plasările secundare şi alţi factori care influen­ţea­ză cumpărătorul“, a declarat Dan Matei, industry leader beverages, to­bac­co, telecom la Nielsen, în cadrul conferinţei Industria berii din România, un eveniment organizat de revista Business Magazin, Ziarul Financiar şi Asociaţia Berarii României.