Probleme fără sfârşit: constructorii români au accelerat cel mai mult construcţiile de autostrăzi, însă birocraţia încă pune piedici marilor proiecte
Până la finalul anului nu se va circula pe primele două loturi din A10 Sebeş-Turda. La lotul trei din A1 Lugoj-Deva contractul cu constructorul a fost reziliat. În cazul autostrăzii Sibiu-Piteşti, există un blocaj în contextul în care primăria din Tălmaciu doreşte un nod rutier suplimentar, dar nu există un aviz favorabil.
Pe de altă parte, o surpriză plăcută este lotul Biharia-Borş, unde lucrează asocierea româno-slovacă Trameco SA - Vahostav -SK, a.s. - Drumuri Bihor SA - Drum Asfalt SRL - East Water Drillings SRL, care a demarat lucrările în aprilie, iar acum se toarnă asfaltul şi va fi gata până la finalul anului, pentru ca joncţiunea cu partea maghiară să fie realizată în vara anului viitor, când va fi deschis un nou punct de trecere a frontierei.