Piaţa de asigurări de sănătate a crescut, 2019 a fost un an bun: segmentul de retail va fi următorul boom

Autor: Mircea Nica 21.10.2019

Signal Iduna, compania germană de asi­gurări de viaţă şi de sănătate, are în plan să dezvolte în continuare segmentul de self-service, urmărind îndeaproape piaţa de retail, unde ar putea să fie următorul boom, a spus Tiberiu Maier, CEO al Signal Iduna, în cadrul Transilvania Insurance Days.

„În ultima perioadă a crescut atrac­ti­vi­tatea do­me­niului foarte mult, iar evo­luţia este, teoretic, în toa­te direcţiile. Pe de o parte ar trebui să ne con­cen­trăm pe partea legis­la­tivă pentru că ne trebuie un sis­tem medi­cal sustenabil, iar asiguraţii trebuie să par­ticipe. De asemenea, tehnologia tre­bu­ie abordată şi din punctul de vedere al clientului pentru a le putea deservi nevoile. Pe de altă parte, am obser­vat că piaţa de retail va fi următorul boom şi avem soli­citări majore în această direcţie.“