Raluca Stanciu, managing partner Franchwise: Un brand se creşte cu reguli. Diferenţa o face modul de operare, pentru că trebuie adaptat local

Autor: Alexandra Cepăreanu 21.10.2019

Un brand se creşte prin reguli, diferenţa fiind făcută de modul de operare al brandului, deoarece acesta trebuie adaptat local, a spus Raluca Stanciu, managing partner Franchwise, în cadrul conferinţei Franchise Connection 2019.

„Un brand se creşte cu reguli, diferenţa vine la modul de operare, pentru că trebuie adaptat local. Există reguli, dar problema este cum vezi partea de creativitate”, a spus Raluca Stanciu.

Afară oamenii parcă lucrează mai smart. Trebuie să „think big”. Dacă tot faci un lucru, de ce nu ai putea să îl multiplici cât ţine piaţa? Dacă tot mă pregătesc pentru 10 francizaţi, de ce să nu mă pregătesc pentru 30? Pentru că este aceeaşi pregătire.

O condiţie esenţială când deschizi o franciză este reprezentată de faptul că trebuie să îţi iubeşti partenerii, de la furnizori, la echipa pe care o ai şi la partenerul final (cel spre care faci propuenrea de bsuiness) aşa cred că poţi să faci lucrurile mai mari şi mai bine.

Banii sunt doar o resursă.

Dana Bănică (master francizat Logiscool) şi-a asumat rolul de master – rol de consultant pentru partenerii lui-, ceea ce este inmportant, pentru că este una să ai o carte de vizită care să te reprezinte, dar ai nevoie şi de multă muncă pentru a putea scala atât de reprede. Eu cred că ei s-au potrivit ca şi valori, în primul rând.

Ne lipseşte să avem determinare, dacă vedem ceva cu potenţial să îl rostogolim.