Cristiano Iezzi, co-fondator & development manager C House Milano: Dacă intri pe o piaţă nouă trebuie să te diferenţiezi de concurenţă pentru a rezista

Autor: Alexandra Cepăreanu 23.10.2019

Cristiano Iezzi, co-fondator & development manager al lanţului italian de cafenele C House Milano, lansat pe piaţă în urmă cu 15 ani, este de părere că atunci când o companie intră pe o nouă piaţă trebuie să se diferenţieze de concurenţă pentru a rezista.

„Dacă vreau să intru pe o piaţă nouă trebuie să mă diferenţiez de alţii pentru a rezista. Am ajuns acum în 8 ţări, cu 50 de restaurante. Dar a fost un drum lung şi dificil. Ceea ce contează este pasiunea cu care faci afacerile. Când porneşti ceva, ai nevoie să transmiţi această pasiune. Nu poţi discuta doar cifre cu francizatul tău”, a spus Cristiano Iezzi, co-fondator & development manager C House Milano, în cadrul conferinţei Franchise Connection 2019.

C House Milano a intrat pe piaţa locală în 2012, iar în prezent operează cinci cafenele.