Un start-up pe zi. Magazinul Şosetăria.ro estimează afaceri în creştere cu 65% şi urmează diversificarea portofoliului. Maris Sergiu, proprietar: „Anul 2018 l-am incheiat cu o cifră de afaceri de 150.000 de euro, iar anul în curs estimăm să îl încheiem cu afaceri de 250.000 de euro.“

Autor: Alexandra Cepăreanu 25.10.2019
Magazinul online Şosetăria.ro, specializat în vânzarea de şosete, dresuri şi colanţi, estimează creşteri de peste 66% ale cifrei de afaceri la finalul anului în curs, ajungând astfel la afaceri de 250.000 de euro.

„Am încheiat anul 2018 cu afaceri de aproximativ 150.000 de euro, iar pentru finalul acestui an estimăm o cifră de afaceri de 250.000 de euro. Am înregistrat creşteri în fiecare an de când am preluat brandul, din 2017“, a spus pentru ZF Maris Sergiu, proprietarul companiei.

Magazinul online Şosetăria.ro a luat naştere în 2008, fiind dezvoltat de o echipă de programatori din Cluj. Până în 2017, anul în care a fost achiziţionat de Maris Sergiu, magazinul a fost gestionat de echipa Avanticart din Cluj, care l-a şi dezvoltat.