Retailerul britanic de îmbrăcăminte Next se extinde în afara Capitalei şi deschide un magazin în Iulius Town din Timişoara, după o investiţie de 350.000 de euro

Autor: Cristina Bellu 25.10.2019

Retailerul britanic de îmbrăcăminte Next, prezent pe piaţa locală cu patru unităţi în Capitală, anunţă deschiderea în Iulius Town, proiectul din Timişoara dezvoltat de Iulian Dascălu şi Atterbury Europe, a unui magazin cu produse dedicate copiilor, bifând astfel prima extindere în afara Bucureştiului.

Proiectul a presupus o investiţie de 350.000 de euro şi marchează un pas important în îndeplinirea strategiei principale a brandului, care vizează extinderea în principalele oraşe din ţară, transmit reprezentanţii companiei.

„Suntem încântaţi de parcursul companiei de la intrarea noastră pe piaţa din România şi am aşteptat cu interes deschiderea magazinului nostru din Iulius Town Timişoara. Investiţia în acest proiect se ridică la aproximativ 350.000 de euro”, spune Victoria Houghton, managing director, Next România.