Bavaria Mobility: Executivii se orientează tot mai mult către închirieri de maşini, iar dacă în timpul săptămânii închiriază pe companie, în weekend sau în vacanţă contractează în nume personal

Autor: Bogdan Alecu 29.10.2019

Creşterea numărului multinaţionalelor şi a businessurilor acestora susţine şi dezvoltarea firmelor de rent-a-car, pe măsură ce executivii doresc cât mai multe servicii pentru care sunt dispuşi să plătească.



„Treptat, cele mai smart decizii vor fi acelea de a utiliza transportul în comun şi serviciile de ridesharing şi carsharing, iar când există nevoia de o maşină pentru un drum mai lung, să fie închiriată în funcţie de nevoi. Există clienţi tradiţionali care vara închiriază maşini în interes personal, iar din septembrie închiriază pentru companie pentru că au deplasări în interes de serviciu“, explică Rodion Pop, general manager al Bavaria Mobility, companie de rent-a-car parte a Automobile Bavaria Group, business controlat de omul de afaceri Michael Schmidt.

Bavaria Mobility a fost înfiinţată în 2017 pe baza Bavaria Rent, în urma unui rebran­ding. Astfel s-a trecut de la un parc format din mai multe mărci şi categorii la unul format exclusiv din automobile BMW şi Mini. Parcul companiei este format din aproximativ 120 de maşini, dintre care 80  pentru rent a car şi 40 în cadrul serviciului Executive Mobility, divizia de leasing operaţional.