Salariile din publicitate s-au majorat cu numai 3% de la începutul anului. Oana Munteanu, PwC: Creşterile arată că această industrie se dezvoltă şi îşi păstrează atractivitatea

Autor: Cristina Bellu 29.10.2019

PwC: Creşterile sunt sub media pe economie, dar această industrie se dezvoltă şi îşi păstrează atractivitatea.



Salariile nete din industria de publicitate locală au înregistrat creşteri medii de 3% comparativ cu nivelul raportat în 2018, cele din sectorul media bifând un avans de 5,6%, în timp ce salariile din departamentele de creaţie şi digital au crescut cu 4%, respectiv 2,5%, potrivit unui studiu realizat PwC România pentru Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR).

”Industria de publicitate a fost unul dintre cele mai afectate sectoare de criza financiară şi se află încă în faza de recuperare  a nivelului din 2008. Astfel, creşterile salariale, chiar dacă sunt sub nivelul celor înregistrate la nivelul întregii economii, sunt un indicator foarte important ca această industrie creşte şi îşi păstrează atractivitatea”, explică Oana Munteanu, Senior Manager PwC România.