Serviciile digitale ale Garanti Bank au redevenit funcţionale, după soluţionarea problemelor tehnice

Autor: Mediafax 31.10.2019

Serviciile de digital banking ale Garanti Bank sunt din nou funcţionale, după cum a anunţat instituţia bancară. Situaţia a fost soluţionată în cursul zilei de marţi. Clienţii băncii pot folosi din nou serviciile de online şi mobile banking, pot accesa website-urile garantibank.ro şi bonuscard.ro, precum şi să efectueze plăţi online/e-commerce.

„Pe perioada indisponibilităţii serviciilor digitale, clienţii şi-au putut folosi în continuare cardurile la orice ATM (indiferent de bancă), precum şi la POS-uri fizice. Totodată, au putut efectua orice operaţiune în agenţiile Garanti Bank, unde comisionarea a fost conform tarifării prin internet şi mobile banking, iar ATM-urile Garanti Bank au fost, de asemenea, funcţionale. Conturile, datele şi siguranţa financiară ale clienţilor nu au fost afectate în acest proces“, a transmis banca.