ZF - Raiffeisen Branduri româneşti. Bibiana Stanciulov, producătorul magiunului de Topoloveni: "Am avut fonduri de promovare de peste 1,5 mil. euro pentru a ne face cunoscuţi în străinătate". Compania a avut afaceri de 4,5 mil. lei în 2018

Autor: Georgiana Mihalache 31.10.2019

Antreprenoarea Bibiana Stan­ciulov, care a pus pe piaţă Magiunul de Topoloveni, spune că a investit în promovarea brandului în străinătate, iar industria alimentară se va baza în continuare pe procesele tradiţionale de prelucrare. Ea a fost prezentă la conferinţa Branduri româneşti, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank la Piteşti.

„Am avut această intuiţie sociologică, am luat magiunul de Topoloveni şi l-am dus prin lume, am câştigat premii. Marketingul

l-am creat eu pe propriile studii sociologice. Românii doresc să se întoarcă la ce făceau străbunicii, mamele“, a spus Bibiana Stanciulov. Ea conduce compania Sonimpex Topoloveni, care produce brandul Magiun de Topoloveni şi vrea să predea afacerea mai departe în familie către fiica sa.