Carrefour a dublat în ultimul an reţeaua de magazine Supeco, un mix de discount şi cash&carry, care a ajuns la 20 de magazine

Autor: Cristina Roşca 04.11.2019

Brandul a fost adus pe piaţa locală în 2014 în toamnă, când a fost deschisă prima unitate în Râmnicu Vâlcea. 



Grupul francez Carrefour a deschis cel de-al 20-lea magazin din România sub brandul Supeco pe strada Liviu Rebreanu, numărul 1 din Bucureşti, ara­tă datele comunicate pe reţeaua de so­cializare de business LinkedIn de unul dintre executivii reţelei. Magazi­nul măsoară 450 mp şi este de câteva ori mai mic decât suprafaţa standard de 1.500-2.000 mp. Aceasta este cea de-a do­ua unitate a Supeco pe piaţa din Bu­cu­reşti după ce în această primăvară a fost inagurat un magazin în cartierul Titan.

Gigantul din Hexagon a accelerat expansiunea pe acest format – un mix de discount şi cash&carry - în ultimul an abia, când a avut loc o dublare a re­ţelei. În primii patru ani de prezenţă pe piaţă compania a fost prudentă atunci când a venit vorba de deschideri.

Brandul a fost adus în România în 2014 în toamnă, când a fost deschisă prima unitate în Râmnicu Vâlcea. Apoi au mai fost inaugurate altele în oraşe mari şi medii precum Târgovişte, Giurgiu şi Slatina.