Brazilienii de la VTEX au dezvoltat programul Partner Insights prin care vor să sprijine în 2020 între 10 şi 15 de companii online să se consolideze şi să crească

Autor: Alexandra Cepăreanu 04.11.2019

Compania braziliană VTEX, specializată în dezvoltarea de soluţii software pentru piaţa de comerţ electronică, a dezvoltat un program de consultanţă adresat companiilor care vor să îşi dezvolte sau să îşi îmbunătăţească business-ul în mediul online, iar pe parcursul anului 2020 estimează că vor desfăşura programul în cadrul a 10-15 de companii, a spus Cristi Movilă, country manager VTEX România.

„Pentru 2020 estimăm că vom desfăşura acest program în 10-15 companii. Serviciile sunt personalizate, în funcţie de nevoile companiei. Un minimum de ore necesar ar fi între 15 – 20 de ore pentru ca atât noi, cât şi echipele companiilor, să înţelegem nevoile reale şi să venim în întâmpinarea lor cu soluţii simple şi eficiente”, a spus pentru ZF Cristi Movilă.

Programul Partner Insights constă într-un training desfăşurat pe mai multe zile, în funcţie de nevoile fiecărui antreprenor care operează activitatea unei companii online. Programul se adresează companiilor online şi celor care au o abordare omnichannel, interesate să-şi crească vânzările în online, spun reprezentanţii VTEX România.