Mihai Croitoru a investit 12 milioane euro într-o fabrică de apă şi a ajuns cu brandul KEIA în Lidl, Profi, Auchan, Metro şi Cora

Autor: Mădălina Dediu Panaete 05.11.2019

Fabrica din localitatea Cheia (judeţul Prahova) îmbuteliază atât apă minerală naturală sub brandul KEIA, apă de izvor sub brandul Izvorul dintre Brazi, dar şi mărci private pentru retaileri.



Mihai Croitoru a moştenit spiritul antreprenorial de la tatăl său, care a pariat pe rând după Revoluţie pe bu­si­nessuri cu confecţii, ma­teriale de cons­truc­ţii, servicii hote­liere şi în domeniul con­sultanţei şi ma­na­gementului în in­dustria alimentară, astfel că a dezvoltat o fabrică de apă în localitatea Cheia (jud. Prahova), care îmbuteliază apă minerală naturală şi apă de izvor.

A mers mai întâi la laboratoare pentru a analiza apa din zona Cheia, a obţinut de la Agenţia pentru Resurse Minerale un permis de prospecţiune pe o suprafaţă de 9 km pătraţi în zona Ciucaş, (jud. Prahova), iar ulterior a obţinut permisul de explorare şi exploatare pentru sursa de apă minerală naturală KEIA, Izvorul Zăganului.

„În anul 2008 am început investiţia în construcţia fabricii de îmbuteliere pe o suprafaţă construită de peste 3.000 de metri pătraţi care a fost finalizată în luna august, moment în care s-au îmbuteliat primele produse. Investiţia iniţială s-a ridicat la circa 6 milioane de euro“, a spus Mihai Croitoru, director general al societăţii Nicoltana, care deţine brandul Keia. Compania are 65 de angajaţi la fabrica din Cheia şi în birourile din Bucureşti.