ZF Live. David Sollars şi Michael Stoica, Washburn University: În SUA studenţii MBA învaţă cum să lanseze produse şi să dezvolte companii din simulări de business
„Acum companiile se uită foarte atent pe date, colectează terabiţi de date în fiecare zi şi caută oameni care să înţeleagă şi să prelucreze aceste date.“
Datorită parteneriatului dintre una dintre cele mai prestigioase instituţii de învăţământ superior americane, Washburn University, şi Asebuss, şcoala de business româno-americană, studenţii români vor ajunge ca din primăvară să studieze la comun cu cei americani şi să înveţe cum să facă business de la profesionişti.
Pe fondul acestui parteneriat, studenţii vor putea obţine o dublă specializare în domeniul de business în care activează, obţinând diplome atât din partea instituţiei româno-americane, cât şi din partea celor de la Washburn, au explicat David Sollars, decanul Şcolii de Business din cadrul Washburn University, şi Michael Stoica, profesor de marketing la Washburt University, la ZF Live.
„Se va trece de la simulare la proiecte reale cu studenţii români. Vom extinde această cooperare şi poate vom reuşi să oferim o dublă specializare, astfel încât studenţii Asebuss vor studia aici, iar apoi vor putea urma un program MBA la Washburn, astfel încât vor putea obţine o diplomă de la Washburn şi una de la Asebuss“, a declarat Michael Stoica, profesor de marketing în cadrul Universităţii Washburn, la ZF Live. „Primii paşi pe care îi vom face în cadrul parteneriatului nostru sunt să îi facem pe studenţii din România să lucreze în echipă cu cei din SUA în cadrul unor simulări de business. La finalul celui de-al doilea semestru, în primăvară, studenţii din România vor lucra cu cei de la Washburn“, a spus David Sollars.