ZF Live. David Sollars şi Michael Stoica, Washburn University: În SUA studenţii MBA învaţă cum să lanseze produse şi să dezvolte companii din simulări de business

Autor: Iulian Tenchiu 06.11.2019

„Acum companiile se uită foarte atent pe date, colectează terabiţi de date în fiecare zi şi caută oameni care să înţeleagă şi să prelucreze aceste date.“ 



Datorită parteneriatului dintre una dintre cele mai presti­gioase instituţii de învăţământ superior americane, Washburn University, şi Asebuss, şcoala de business româno-americană, studenţii români vor ajunge ca din primăvară să studieze la comun cu cei americani şi să înveţe cum să facă business de la profesionişti.

Pe fondul acestui parteneriat, studenţii vor putea obţine o dublă specializare în domeniul de business în care activează, obţinând di­plome atât din partea instituţiei româno-ame­ricane, cât şi din partea celor de la Washburn, au explicat David Sollars, decanul Şcolii de Business din cadrul Washburn University, şi Michael Stoica, profesor de marketing la Washburt University, la ZF Live.

 „Se va trece de la simulare la proiecte reale cu studenţii români. Vom extinde această coo­perare şi poate vom reuşi să oferim o dublă spe­cia­lizare, astfel încât studenţii Asebuss vor stu­dia aici, iar apoi vor putea urma un program MBA la Washburn, astfel încât vor putea ob­ţine o diplomă de la Washburn şi una de la Ase­buss“, a declarat Michael Stoica, profesor de marketing în cadrul Universităţii Washburn, la ZF Live. „Primii paşi pe care îi vom face în cadrul parteneriatului nostru sunt să îi facem pe studenţii din România să lucreze în echipă cu cei din SUA în cadrul unor simulări de business. La finalul celui de-al doilea semestru, în primăvară, studenţii din România vor lucra cu cei de la Washburn“, a spus David Sollars.