ZF Live. Teodor Ioan Birţ, Asociaţia Administratorilor de Pieţe din România. „Încercăm să îi atragem pe tineri să vină la piaţă. Tinerii reprezintă o generaţie sensibilă la tot ceea ce înseamnă tradiţie, dar au nevoie de condiţii moderne“

Autor: Miruna Diaconu 07.11.2019
Pieţele din România fac paşi importanţi spre modernizare şi au nevoie de anumite facilităţi pentru a fi în atenţia tinerilor. Tinerii preferă hipermarketurile în locul pieţelor pentru că le oferă o gamă mai variată de produse şi reprezintă o modalitate mai simplă de a face cumpărături. Teodor Ioan Birţ, preşedintele Asociaţiei Administratorilor de Pieţe din România, a declarat în cadrul emisiunii ZF Live că îşi doresc să atragă tinerii, iar în acest sens au făcut campanii pe Facebook cu #merglapiaţă, care au prins bine în rândul tinerilor. Tinerii nu mai folosesc bani cash, iar câteva pieţe din ţară au introdus plata cu cardul pentru a putea fi cât mai atractive pentru ei.

„Românul este obişnuit să meargă la piaţă, vrem să atragem segmentul de populaţie tânără care s-a obişnuit cu comfortul pe care i-l oferă super­mar­ketul. Au existat campanii precum #merglapiaţă, care au prins foarte bine în rândul tinerilor, încercăm să îi atragem pe aceştia. Tinerii reprezintă o generaţie sensibilă la tot ceea ce înseamnă tradiţie, dar au nevoie de nişte facilităţi“, a spus Teodor Ioan Birţ, preşedintele Asociaţiei Adminis­tratorilor de Pieţe din România, în cadrul emisiunii ZF Live.