Producătorul sucurilor Santal: Cele mai mari creşteri ale vânzărilor în S1 2019 le-au avut produsele cu valoare adăugată mai mare. Parmalat România a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de 56,5 mil. lei, în creştere cu aproape 10% faţă de 2017
Autor:
Mădălina Dediu Panaete
13.11.2019
Parmalat România, producătorul sucurilor Santal, a avut în primul semestru vânzări în volum şi valoare mai mari faţă de perioada similară a anului trecut, în timp ce profitabilitatea a rămas la un nivel similar cu rezultatul din primul semestru din 2018, arată ultimul raport al companiei-mamă din Italia.
„Vânzările în volum şi veniturile au crescut în prima jumătate a anului, iar cele mai mari creşteri le-au avut produsele cu valoare adăugată mai mare”, conform sursei citate. Portofoliul Santal include nectaruri (conţinut de fructe de 25-99%), sucuri natural obţinute din concentrate şi/sau piureuri din fructe, sucuri bio şi ice tea.