Urmează ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti, Piatra-Neamţ, joi, 14 noiembrie. Drumul de la o idee la business. Pe ce mizează antreprenorii români în dezvoltarea brandului

Autor: Georgiana Mihalache 13.11.2019

Ziarul Financiar în parte­ne­riat cu Raiffeisen Bank România ajung mâine, 14 noiembrie, la Piatra-Neamţ, unde adună antre­pre­norii locali care au construit bran­duri pu­ternice să spu­nă po­veştile de busi­ness şi cum au ajuns la a face business şi as­tăzi, după câteva de­ce­nii de când au înfiinţat companiile.

Despre cum au dez­vol­tat bran­durile com­pa­niilor, cât con­tează in­vestiţia în bran­dul companiei şi cât de greu se men­ţine încre­de­rea con­sumatorilor, o să vor­bească cei mai puter­nici antre­pre­nori din Neamţ, care controlează busi­nessuri de sute de milioane de lei.

Printre speakerii care vor participa la eveniment se numără Maria Tătaru, marketing ma­nager Autonom rent-a-car, Sorin Chiriac, ac­ţionar Caremil, o afa­ce­re în in­dustria tex­tilă, Florin Fodor, acţionar Fly Music, o reţea de opt ma­gazine de instru­men­te muzicale şi Ilie Echim, fonda­to­rul Farmacia Ardealul, un business de 11 farmacii din Piatra-Neamţ.

Judeţul Neamţ ocupă locul 25 în cla­sa­mentul celor mai mari judeţe după ci­fra de afaceri a com­pa­niilor în 2017, cu afa­ceri totale de 11 miliar­de de lei, potrivit lucrării „Capitalul privat româ­nesc“, rea­li­zată de ZF cu sprijinul PIAROM.