O vară bună: Coca-Cola HBC România a avut volume mai mari cu 7-9% în T3/2019. În prima jumătate a anului, creşterea volumelor companiei a fost de sub 5%

Autor: Mădălina Dediu Panaete 14.11.2019
Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, a avut în trimestrul III al acestui an o creştere a volumelor cu high single digits (circa 7-9%) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, arată datele din ultimul raport al companiei-mamă. Creşterile cele mai mari le-au avut categoriile de băuturi carboga­zoa­se şi apa minerală.

„Segmentul de băuturi carbogazoase au crescut cu mid single digits (4-6%) da­torită contribuţiei bran­durilor Coca-Cola şi Coca-Cola Zero. Perfor­manţa bună a brandului Fanta a fost susţinută de lansarea noilor arome din varianta Zero“, se arată în raportul citat. Tot aici se menţinează că băuturile de tip ready to drink au scăzut cu peste 10% (double digit) din cauza delistării Nestea din portofoliu. Pe de altă parte, segmentul de băuturi energizante a crescut cu peste 10% datorită lansării Coca-Cola Energy. De asemenea, segmentul de apă a crescut cu peste 10% în trimestrul III, lansarea brandului Glacéau smartwater având o contribuţie pozitivă la această evoluţie.